Serviciile noastre
In vederea stabilirii unei colaborari solide, destinate sa genereze beneficii semnificative pentru ambele parti,
ne angajam sa oferim urmatoarele servicii de cea mai inalta calitate:
In vederea stabilirii unei colaborari solide, destinate sa genereze beneficii semnificative pentru ambele parti,
ne angajam sa oferim urmatoarele servicii de cea mai inalta calitate:
Modalitate de executare prin care creditorul obține realizarea în natură a obligației din titlul executoriu, conform Codului de procedură civilă.
Procedură prin care creanța este realizată prin valorificarea bunurilor debitorului sau poprirea sumelor datorate de terți.
Constatarea de urgenta
Procedură specială prin care executorul judecătoresc constată rapid, la fața locului, o stare de fapt ce riscă să înceteze sau să se modifice.
Comunicarea actelor judiciare și extrajudiciare prin executor judecătoresc asigură dovada certă și valoarea probatorie necesară în instanță.
Inregistrarea promta a cererii de executare silita, redactarea cererii de incuviintare si transmiterea acesteia catre instanta de executare in aceeasi zi in care cererea este inregistrata, in functie de raspunsul primit de la DEPABD;
Verificarea atenta a adreselor debitorilor in scopul comunicarii corecte a documentelor atat catre instanta de executare competenta, cat si catre debitori, prin interogarea platformelor DEPABD/ONRC, precum si a starii patrimoniale a debitorilor prin accesarea platformelor PatrimVen, ANAF, DITL, ANCPI, DRPCIV etc.
Monitorizarea lunara a platformelor mentionate, pentru a asigura o recuperare cat mai rapida a creantelor dumneavoastra
Intocmirea periodica a situatiilor referitoare la starea patrimoniala a debitorilor, pe care vi le vom comunica dumneavoastra atat prin raportari lunare, cat si punctual, la solicitarea expresa.
Formularea cererilor de urgentare a redactarii incheierilor, in cazul in care acestea intarzie mai mult de 30 de zile de la comunicarea cererilor de incuviintare a executarii silite.
In contextul volumului de cereri de executare silita transmise catre biroul nostru, gestionarea dosarelor dumneavoastra se va realiza de catre un consilier specializat, dedicat exclusiv portofoliului dumneavoastra, care va va furniza informatii detaliate si actualizate despre stadiul acestora, precum si raportari lunare.
Contactarea tertului poprit angajator in termen de 5 zile de la comunicarea Adresei de infiintare a popririi, in cazul in care nu s-a dat curs acesteia, si, in situatia in care tertul nu mai datoreaza sume debitorului, transmiterea unei noi adrese catre alt angajator, daca acesta exista.
Pregatirea documentatiei ce sta la baza formularii actiunii de validare a popririi si transmiterea acesteia, in termenul legal, catre creditor, iar, la cerere, formularea de catre biroul nostru, a actiunilor de validare a popririi impotriva tertilor care nu isi indeplinesc obligatiile legale
Monitorizarea angajamentelor de plata stabilite intre debitori si societatea dumneavoastra, si reluarea procedurii de executare silita in cazul nerespectarii acestora.
Sechestrarea bunurilor mobile identificate cu ajutorul platformelor DITL si DRPCIV, urmata de vanzarea acestora in urma consultarii prealabile cu dumneavoastra.
In privinta executarii silite imobiliare, biroul nostru, ulterior identificarii numarului de Carte Funciara a bunului imobil al debitorului si obtinerea extrasului de Carte Funciara, va nota urmarirea silita in Cartea Funciara, iar ulterior, dupa consultarea cu dumneavoastra, va continua formalitatile premergatoare valorificarii bunului prin oricare dintre modalitatile prevazute de lege.
Eliberarea sumelor provenite din executarea silita se va realiza catre societatea dumneavoastra in termen de o zi lucratoare de la consemnarea acestora in contul nostru.